Kokkailua ja leipomista suurien tunteiden kanssa - eihän siitä mitään muuten tuu ;)


torstai 11. kesäkuuta 2009

Aika juoksee mutta myös matelee..

Pastanjauhantapajassa vuosi-meemeiltiin, ja alkoi kiinnostamaan että mitä sitä on itse tullut tehtyä. Ilmeisesti näitä..

10 vuotta sitten minä...
1.Herrajestas, olin vielä lukiossa! Lukion ohella kävin töissä ja töihin pystyi menemään vaikka suoraan jatkoilta.
2. Kävin palvomassa Metallicaa ruisrockissa. 3. Laitoin ensimmäistä kertaa ruokaa mielenkiinnosta ruokaa kohtaan.

5 vuotta sitten minä:
1. Opiskelin toista vuotta piirilevyasioita tai jotain sähköön liittyvää kait..vai mitä se oli.
2. Olin vuoden asunut karhuherran kanssa.
3. Olin ihan äärettömän reipas.

3 vuotta sitten minä:
1. Valmistuin koulusta.
2. Menin töihin ja muutin takaisin Ouluun (paras kaupunni!)
3. Suihkin puoli vuotta junalla väliä Oulu-Rovaniemi (siis viikonloppuisin.;)

Vuosi sitten minä:
1. Tein hauskan reissun välillä Helsinki-Tukholma-Mikkeli
2. Kävin laskemassa koskea ilman venettä
3. Vaihdoin vaatteita heiluvan bussin 0,5 neliömetrin toiletissa...

Tähän asti tänä vuonna minä:
1. Olen haaveillut ja odottanut kesälomaa kuin hullu puuroa
2. Olen opiskellut ihan älyttömän mielenkiintoista alaa
3. Hankkinut lasit hajataittoon; ja maailma kirkastui!

Eilen minä:
1. Koitin lukea tenttiin
2. Tenttiin luku ei onnistunut
3. Ostin illalliseksi raparperisoppaa enkä saanut sitä syötyä.

Tänään minä:
1. Lusmuilen tenttiin lukemisesta
2. Menen tenttiin
3. Ahdistuin kun minulle koitettiin takoa päähän dvd-levyn toimintaperiaatteita

Huomenna minä:
1. Nautiskelen illasta elokuvan ja hyvän ruuan kera
2. Käyn toivottavasti lenkillä kaverin kanssa
3. Koitan rentoutua

Näin. Heitän meemintekohaasteen Susihukkaselle!:)
Kuvassa koshken kuohuissa.



Ei kommentteja: